Idrottsgalan

Sitter hemma en helt vanlig måndag efter ett träningspass. Skillnaden är dock att jag ser på Idrottsgalan. Dax att delas ut årets lag och bengan står som prisutdelare. Tråkiga skidor som vann. Synd även att Carola skulle ta ton och döda halva programmet.

Helgen var annars mycket trevlig. Lugn i fredags med bad  hemma hos Nisse och lite mat. Grillat vilket var ett tag sen och underbart gott.
Lördagen spenderades först i Skärblacka Sporthall då herrarna åkte på ännu en förlust tråkigt nog. Är nog ganska kört att hållsa sig kvar i tvåan. Men under kan ju ske...
Sen begav jag mig till Kärnahallen där en match mot Fc Linköping väntade. Torsk med 16-1 men det var nog den roligaste matchen jag spelat iår iaf. Helt mörbultad efteråt. Skrapsår, blåmärken och träningsvärk. Men det var jag inte ensam om att ha iaf.
Åt lite mat hos Nisse igen innan min broder körde in mig till Kneten för lite mera öl. Hade ju redan börjat med ett par i bilen på vägen hem. Var trevligt dock tråkigt att det skulle bli bråk....
På söndagen fyllde Liam 1 år så då var vi på kalas :)
Sen var helgen slut.

Jobbet idag var festligt ändå. Krångligt och kö på en jävla massa ugnar. Tror första plasten låg typ 35 ugn före sista haha. Men det löser sig väl i framtiden. 
Vi har nu döpt våran lina till Dreamteam :)

Imorgon ska det storhandlas och sedan bege mig ut till pappsen på middag. Eller antar att det är hos Eva. Får se om han håller vad han säger nu vilket han inte gjorde i söndags.

Men nu är det väl dags att se resten på idrottsgalan.
Have a nice night!

Kommentarer
Postat av: sofi

hahahah. så rätt med carola. kan inte nån bara skjuta henna. ahah

2008-01-14 @ 22:48:11
URL: http://nogg.se/sofipersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0