Konditionsträning

Den som kom på den rent ut sagt korkade idèn med konditionsträning kan inte ha mycket rätt innanför pannbenet.
Hörde igår av både en och två personer att det skulle bli storm idag och kanske snö så jag tänkte YES nu behöver jag inte ge mig ut på den där jobbiga rundan runt strömmen imorgon.
Men när jag gick ut från jobbet var det bara att inse att jag inte ha någon giltig anledning att stanna hemma och inte behöva svettas som en tok (eller en gravid sa Viking igår på träningen) och se ut som en jävla tomat i fejjat.
Så det var bara att byta om och snöra på sig skorna och bege sig iväg.
Och idag var det verkligen skitjobbigt. Förra veckan som gick så lätt. Fattar nada.
Riktigt tråkigt var det iallafall. Inte ens musiken hjälpte så jag ser inte fram emot nästa torsdag.
Så den person som kom på den där skiten med att springa utan att jaga en boll skulle jag vilja ta mig ett snack med.

Nog snackat om detta. För det är ju trots allt helt frivilligt att springa eller inte. Ingen som tvingar mig förutom mitt tjocka äckliga jag.

Insåg yttligare en gång igår att jag skulle vilja ha ett litet mulattbarn eller hur det nu stavas. En såndär mörk liten sak fast inte neger ni vet.
För när jag kom hem till mor och bror efter jobbet igår hade min bror sett på The Voice och det var den kanalen som var på när jag startade tv:n. Och där dök Ken upp med sin son (tror jag?) och låten Kelian som förövrigt är ruggigt bra. Och pojken var ju bara helt underbart söt. Hans syster också för den delen. Om jag nu har fattat det hela rätt i låten men det tror jag. Förlåt annars om jag lurar er :)
Det är konstigt hur man fastanar för endel låtar medans man bara hatar vissa andra från första början. Pallar lixom inte ens att ge den en chans. Men lyssna på den här för som sagt va den är ruggigt bra!

Nu tackar jag för mig med några bilder från PowerMeet i somras. Det var en underbar tillställning. Då lekte livet som mest och jag sväva som på moln :)



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0