Sliten

Då var man tillbaks efter frukosten. Har nog druckit en liter juice och smakat varenda sak som fanns. Var länge sen jag var såhär extremt full i kaggen. Men det är ju så det ska va när man slår på stort.

Var ute med några från jobbet igår. Eller drog till Cissi efter matchen ( som va pinsamt dålig som vanligt ) oc h så började vi där lite smått innan vi drog vidare till Tomas. Där vart vi kvar ett bra tag vilket med andra ord betyder för länge då vi inte kom in någonstans. Kön till Palace var enorm så det var inte ens värt att stå i den. Så vi drog till Stopet och det var ju hej jävlar kul, eller inte då det bara va 40-taggare där. Så vi drog till Cw där det även va lite kändisar som man träffa så jag hade trevligt. Dom andra drog tidigt och käka men jag stanna kvar tills det stängde och sedan skulle jag, Verner, Franka, Cissi och Emma käka men det var ju kö överallt då också så jag gick hem.
Det festligaste var nog iaf när Lina kommer in på dansgolvet och säger "Martina har tappat kjolen och kommer inte in".
Det låter inte så kul här men då var det festligt iaf. Men hon hade inte tappat någon kjol utan den hade hon lämnat hemma hos Babbo innan utan det var brickan till jackan hon inte hade :)

Men nu orkar jag inte det häör mer. Ska sätta på en ny Pippi film och somna lite i soffan tror jag innan det blir innebandy i Finspång. Eller bara kanske för jag törs inte köra efter kvällens bravader :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0