Tiden som gått

Dålig som vanligt på det här med bloggande. Varken hinner eller orkar känns det som.

Men sen sist har det väl hänt en hel del för ovanlighetens skull. Eller det har inte hänt mycket men jag har gjort mycket iaf.
I veckan var det ju träning och så tro det eller ej så var jag ute och sprang i torsdags också. Fick helt plötsligt för mig att bli en sån där tråkig människa och bara ge sig ut och springa. Det är fan i mig inte kul men det är heller inte kul att ha noll kondis och spela innebandy. Får se hur många gånger jag kommer ut innan det lär ta stopp.

Kommer hem från jobbet i fredags och någon har snott min parkering för tredje gången samma vecka vilket gör mig dyngförbannad. Kommer upp i lägenheten och boxen till tvn har dött och även mitt kära internet.
Gissa om jag tyckte att fredagen "började" underbart.
Begav mig sen snabbt som fan ut till Blacka för att åka på herrarnas match i Motala. Dyngtorsk med 11-3.
Åkte hem och somna som en stock i soffan straxt efter elva :)

På lördagen följde jag först med Cissi på hockey. Blackas tjejer som körde. Ojojoj vad det gick undan, eller inte ;)
Sen blev det sportis då mina killar lira och det blev vinst med 8-5. Kul att man är lite delaktig i ett av de få Vingenlag som vinner matcher :)
Efter det blev det käk hos Nisse innan jag drog in till stan och plocka upp Gilen, Knetas och Strandaaa och åkte hem till mig en snabbis innan vi begav oss till Cissi.
Där var det trevligt och inte speciellt mycket liv även fast snuten kom och vissa hamna i fyllecell :D
Vid halv 2 drog jag, Johan och Gilen till Cromwell där Verner, Knetas och Franka var. Dock bara en snabbis då jag verkligen inte var klädd för krogen (hade även mössa). Så istället blev det en kebabtallrik och sen hemgång.

Söndagen var det att gå upp och duscha för att piggna till då Agge Bagge kom vid halv 12 och vi begav oss till Linköping för att spela match. Det gick som vanligt helt underbart bra och vi torska med 5-0, vilket betyder att det inte alls gick bra utan skit.
Men som helhet var det helt okej bara att vi inte fick in några jävla bollar.
Sen blev det stress till Himpa för att kolla Hästen. Dom vann ju iaf och det var ju skönt. Lite drag i hallen var det faktiskt och det är ju trevligt. Även fast det inte ens var halvfullt.
Kvällen avslutades sen med hamburgare, pomme och baenaisesås som är min favvosås :)
Och efter maten blir man ju trött så jag stendog i sängen runt halv 10. Soooft.

Det var väl allt och lite där till. Får se när man åkterkommer nästa gång.

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0