Tuesday

Ja du Sofi Carola borde dödas. Iallafall förintas från fina grejor som Idrottsgalan då de bästa svenskarna koras och alla får tårar i ögonen. Inklusive mig själv.
Skulle även vilja säga att Zlatan var länge en ej omtyckt människa av mig men nu tycker jag han är riktigt festlig. Inte lika divig som förr :)

Finns väl inte så mycket mer att säga. Önskar att det snart vore helg igen och att det kunde gå bättre på jobbet haha. Riktigt illa går det nu och jag har fan sår över hela händerna vilket är ruskigt vackert, eller inte. Fast egentligen bryr jag mig inte och bryr inte jag mig borde det inte vara ett bekymmer för någon annan heller.

Var och handla mat idag vilket blev kanondyrt. Vart nog inte ens så dyrt första gången jag handla mat hem till lägenheten och då var det ju riktigt tomt. Fast det var det nästan den här gången också :)

Skulle till sist vilja klaga en sista gång bara. Och detta genom att säga att Singing Bee är det absolut sämsta program jag någonsin sett tror jag. Iallafall på ruskigt länge och det ska jag aldrig mer kolla på vilket jag råder er alla till att inte göra.

Nu tackar jag för mig och beger mig ut mot Åbyskogarna för en tillagad måltid hos pappsen. Ibland har man det bra :)


Kommentarer
Postat av: sofi

jag har inte heller gillat zlatan, fast gillar honom inte fullt ut ändå. även om han är lite festlig. hihi. för han är dålig i landslaget :D

2008-01-15 @ 22:14:41
Postat av: Verner

Sluta gnäll Mahrs Fan :D

2008-01-16 @ 14:43:55
Postat av: kusin vitamin

gnällspik ;D

2008-01-17 @ 21:42:07
URL: http://lisalingblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0