Chefer är idioter

Här ringer man och förvarnar om att man kanske ska börja i skolan.
Så får man prata med den största idioten på Pema.
Har aldrig pratat eller sett honom förut utan bara hört skit om honom.
Vilket jag nu måste intyga en bit att det stämmer.

Du sätter mig i en svår situation säger han.
Hur kan han göra det när jag säger att jag redan pratat med chefen på stället jag är på, och han säger att det är lugnt.
Och dåå får vi se hur det blir.
Eftersom att det inte alls är säkert att jag kommer in.

Men då ska den där fan krångla.
Tror han att jag tänker skit i skolan om jag väl kommer in på den eller?
Idiot.

Ajja, nu sitter jag iaf hemma och väntar på att kunna ge mig ut i solen.
Men folk jobbar eller svarar inte.
Och jag gillar inte att va ute själv.

Och åka till Blacka där folket är lediga känns onödigt.
Ska lixom träffa pappa på stan senare.
Köpa fotskydd och så käka lite.

Får väl bara ta med en bok och lägga mig i en park helt enkelt.
Usch.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0