Gårdagen

Har ruskigt svårt nu att veta vad det är för veckodag.
Inte lätt när man har semester.
Men jag vet att på måndag beger jag mig till Sunny Beach.
Ska bli fett nice.
Och jag och Cissi ska ha så sjukt grymt kul!

Igår iaf började dagen med att jag och Soffan hämta Sushi.
Det är sjukt gott.
För att inte tala om sojan.

Sen begav vi oss upp mot staden för att träffa Cissi.
Vi skulle växla pengar.
2000 svenska gav 400 bulgariska.
Det kändes kul när hon sa det.
Men med tankte på att det vart en tjock bunt istället gör det inte så mycket ;)

Sen vart det en fika på fräcka med Cissi, Soffan, Babbo, Forsen och en från Cissis jobb.
Så gick parkeringstiden ut och några av dom skulle jobba så jag begav mig hem.

Där somna jag i soffan en stund innan jag begav mig till Blacka.
Mamma och Nisse åkte ju till Amsterdam klockan 5 i morse så jag ville säga hej då.
Sen begav jag mig över till Sara och kolla lägenheten och kissarna.
Sjukt söta och små :)

Så igår hann jag med en hel del.
Och därför lär det väl bli nada att göra idag.

Och så kan jag meddela att huset i Blacka är gigantiskt när man är själv =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0