Lars Winnerbäck

I lördags begav vi oss iväg mot Västervik/Gamleby för att se Lars Winnerbäck.
Vilken himla upplevelse!

Jag hade blivit mutad av mamma och Nisse.
Dealen var att jag skulle köra ner så bjöd dom på biljetten.
Först var jag tveksam.
Ville jag sitta med fulla männsikor och va nykter?
Men sen bestämde jag mig för att gå med på det.
Fick med mig Kim ner också :)

Så vi åkte först till Västervik.
Där mötte vi Maria och P-son som har en båt där.
Eller hade för tillfället.
Satt där och glassa med fötterna i vattnet ett tag.
Sen gick vi och käka på ett cafe med världens största mackor.
Har aldrig vart med om dess like.
Mätt som tusan blev man.
Och jag lyxa till med min enda öl under dagen :)

Sen vart det nästa bar.
Där fick det bli en cola haha.
Så började det spöregna och oron växte i magen.
Så vi tog en taxi ner till våran bil för att åka till Gamleby.

Då ringer min vän Cecilia och berättar att resan är bokad.
Sunny Beach den 21 juli!
Så jag blev självklart överlycklig.
Så i min lycka och i bilen påväg mot hålan spricker himlen upp.
Den blir blå, alla moln försvinner och solen lyser.
Så då sitter vi alla fyra i bilen med Lasse på stereon, sjunger och är sjuk lyckliga!

Väl framme sitter vi utanför ett tag och det andra dricker mer alkohol.
Sen är det äntligen dax att gå in.
Och efter 3 timmars väntan och en t-shirt senare är det dags.
Han kliver in på scenen och får flera tusen människor att skrika.
Känslan är underbar och man är i himlen.
Efter två timmar är det underbara slut.
Kändes dock som 45 mintuer eller något.
Kan vart en bästa av hans konsterter jag varit på.
Detta var den 5.
Så nu ser vi med glädje fram emot den i Linköping.
Hoppas på samma klockrena platser då.

Så jag säger såhär:
Jag Bara Älskar Lasse!

Och nu ska jag och mina vänner Kim och Daniel bege oss till Öland.
Ska bli fett nice :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0