Sunny Beach

Att åka till Sunny Beach med min vän Cecilia var nog ett av de bästa beslut jag tagit.
Har varit grymt kul, grymt skönt och bara helt asgrymt.

Vi har gjort allt möjligt skit ni bara kan tänka er.
Träffat sjukt mycket festliga människor (speciellt norrmän)
Gått på  "date". Tack för det pinsamaste ögonblicket i mitt liv Cissi!
Haft tequila-race i mängder
Dansat överallt
Druckit allt vi kommit över förutom en Margareta och Caprina eller hur det stavas. Äckligt jävla tequila-skit. Speciellt efter flera dagars tequila-race.
Solning
Badning
Massa onyttig mat
Cigaretter i förbannelse
Shopping
Druckit världens märkligaste shot. 3 i 1. Festlig men smaka konstigt.
En annan shot som var gele som skulle gurglas i munnen
Strandbesök om nätterna
Brända kroppar
En festlig historia om strandpojkar
Äckliga små djur i havet som nyps
Kort i mängder som kommer senare när jag fått dom av Cissi.

Men nu får det vara nog.
För som vi sagt.
Det som händer i Sunny Beach, stannar i Sunny Beach ;)

Kommentarer
Postat av: Verner

Fyllo :D:D:D:D

2008-07-30 @ 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0