Biljävel

Jag hatar just nu min bil
Vill ha en ny ny ny, fast gratis då.
Eller billigt iallafall.
Men lycka till att hitta en bil man vill ha som är billig :)

Termostaten är trasig.
Har märkt att mätare vart väldigt högt upp så skulle Myggan kolla igår.
Och det var bara att inse att den var trasig.
Så han plocka bort den och när han satt dit allt igen och fyllt på med vatten kom nästa problem.
Det spruta vatten när han gasa så då var det bara att plocka isär allt igen.
För nu var det packningen som var helt värdelös.
Så vi gjorde en ny av ett juicepaket.
Halelulja för bilar!

Men nu är det dags för fotboll snart.
Ska upp till min vän Sofi idag igen.
Jag vill så innerligt ha en vinst.
Men det är jag ju garanterat inte ensam om.
Sitter och laddar med fotbollslåtar.
Min skiva var ett bra köp.
Såhär i efterhand iaf :)

Ajja, ska bränna klart några skivor nu innan jag tar mig en promenad till Soffan.
Inte för att det är långt men ett litet tag tar det att gå.

Ciao.

Våran alldeles egen Em-studio i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0