Grensholm

Igår efter jobbe drog jag iväg till Grensholm med Linus, Barra och Johanna.
Men borde bada varje dag efter jobbet för det är sjukt skönt.
Åt lite grillad korv hos mamsen och Nisse innan det var dags att åka till staden för att se säsongsavslutningen på Desperata Hemmafruar.
Och allt gick bra til sista reklamen då jag min klant somna.
Kul kul kul för mig.
Så vad hände? =)

Idag var det jobb och sen skulle jag på intervju med skolan jag sökt till.
Började klockan 1 och var klar klockan tre.
Jag trodde dom drev med mig.
Först var det en intervju, vilket var det enda som jag trodde jag skulle göra.
Men nej nej, sen var det ett jävla test.
Och det kunde jag mycket av, svar nej.
Jag sökte ju inte skolan för att jag kan logistik utan för att lära mig så va tusan gav dom mig ett prov för?
Sen var det information en timme om hur det var att gå där som student.
Hallå, det ger väl jag fulla tusan i nu när jag inte ens har kommit in?
Ge mig den informationen när jag väl är inne.
Vilket jag aldrig någonsin kommer bli så jag satt och lyssna på skitsnack i en timme.
Kändes ju nödvändigt.
Svar nej.

Sen begav jag min till Norshol för att hämta pappas Camaro.
Jag ska lixom va chaffis nu när det är studenttider.
Fast egentligen vill jag bli den som blir körd på och få sitta och skrika för jag har tagit studenten för jag har tagit studenten.
Men nej, jag gjorde mitt roliga för tre år sedan :)

Nu är det dags för fooood.
Nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0