Han är min man

Så slog Ronaldo till idag.
Han är min man.
Eller ska bli iallafall.
Om jag skulle få bestämma.

Gött med svensk seger igår.
4 tjejer kan låta endel när det görs mål.
Kul för Zlatan att äntligen få hänga dit en.
Och kul för Petter Hansson att också för göra mål.
Kul med dom som inte gör det så ofta.
Lider dock väldigt mycket med Chippen.
Stackars krake.
Snacka om otur.

Tänker förövrigt alldeles för mycket nu.
Måste lösa det här.
För min egen skull.
Men även för alla andras runt omkring.
Och jag vill inte se dig gråta igen.
Det är för jobbigt, för jobbigt att ha det såhär.
Vad är det som stämmer av det du säger?
Jag fattar ingenting, absolut ingenting.
Förvirringen är total.
Jag vill bara att allt ska bli bra....

Det är min födelsedag imorgon :)

Kommentarer
Postat av: perry

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIS :)

2008-06-12 @ 23:06:50
Postat av: Verner

va fan du gasar ju som en kråka!!!!!!!

2008-06-16 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0