Innebandy

Jag bara längtar helt sjukt mycket efter innebandyn igen.
Vill bara gå in i hallen och ta klubban i handen.
Men det är inte många månader kvar nu.
Förhoppningsvis inte ens 2.

Va inne på oibf nyss och såg att vi ska lira dm-matchen mot Boxholm.
Om jag läste rätt.
I Boxholm var det också, en himla miss för dit äre långt att åka.
Hela 6 lag var vi som var anmälda.
Inte många alls så intresset i Östergötlands innebandy gällande damer kanske inte är så stor.
Men shit the same.
Hoppas på fler lag i serien annars är det ju sjukt.

Usch tråkigt inlägg, som vanligt.
Men va tusan, längtar man efter något så gör man :)

Dessutom tror jag att min bror drev med mig ganska rejält förut haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0