Midsommar


Midsommar helgen var fin med många trevliga händelser.
*Goda vänner
*Alkohol
*Mat
*Båtåkning (dock svinkallt)
*Dans
*Busringningar
*Vurpor

Ja precis allt en midsommar kan behövas ha.

Vart även bråk och den här gången fatta jag faktiskt inte vad problemet var.
Och hur många gånger jag fråga så spela det ingen roll för du svara inte ändå.
Och det svaret du gav mig var för dåligt.
För du gör precis samma sak.
Precis samma bara att du inte tänker på det.
Även fast du till och med säger sakerna rakt ut.
Vi skulle ta det dagen efter sa du men det har ändå inte kommit.
Den här gånger var jag dock inte ledsen som sist.
Bara rejält arg.
Och när du kom efter när jag drog och vägra släppa mig utan bara höll fast mig och krama mig mer och mer gjorde mig både glad och mer arg.
Och nu är det som vanligt, precis som om inget hänt.
Vilket det egentligen inte har.
Men säg vad det är du stör dig på dirket till mig istället för till alla andra.
För hur tusan ska jag kunna sluta med det när du ingenting säger?

Jag hade en äcklig fästing på mig när jag vakna idag.
Vilket inte är så konstigt med tanke på att jag spenderade helgen i en skog :)

Och nu är det bara 6 arbetsdagar kvar till semestern.
Fett nice :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0