My Life Be Like

Idag har jag inte bara insett att det är innebandyn jag saknar.
Saknar träning överhuvudtaget.
Det är tråkigt att inte kunna röra på sig.
Blir ju tjock så jag vet inte vad.
Blir sådär tjock så att det stämmer på kommentaren Johan sa på jobbet
Hon värmer dig på vintern och är skugga på sommaren.
Haha det var ju sjukt kul =)

Förövrigt längtar jag så in i norden på PowerMeet nu.
Fett kul.
Det har det alltid varit och kommer alltid att vara.
Kanske därför man återvänder varje år? ;)

Ajja, nu ska jag slänga mig i soffan.
Orkar inte med mer dator nu.
Ser fram emot matchen ikväll.
Men får nog säga som far min "första gången i världshistorien som jag håller på Tyskland"

Ajöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0