sanningen är den

Över min döda kropp, jag skjuter när jag söker hopp,
men ser dig varje gång när jag sluter mina ögonlock.
Sanningen är den att jag saknar dig idag,
även fast vi har bestämt att inte prata på ett tag.
Försöker bara tänka på att allting löser sig,
men gråter då och då när det känns som att jag behöver dig.

Så jag stannar kvar ett tag tag och bara tänker tillbaks,
massa minnen som gör en helt sentimental
o alla vänner som man lämnade kvar.
Känns ganska tungt nu men jag ska kämpa ett tag.
Det regnar idag men imorgon kanske solen skiner,
så jag blundar nu och ler åt alla goda tider.
Ser tillbaka nu men svårt att sätta ord på skiten
o börjar sakna saker som man alltid tog för givet.

Kommentarer
Postat av: soffan

ja du missa en redigt kul festival, men vi åker ju nästa år med :D

2008-06-29 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0