Datorjävlar i dess förbannelse

Sitter här vid datorn som vanligt efter att den krånglat, vilket verkligen inte var första gången.
Dyngförbannad som vanligt. Kunde dock kontrollera mina arga känslor när jag ringde till det där jävla stället för att få hjälp.
Tvingade dom jävlarna att ringa upp för jag vill inte slösa mina pengar på den här skiten jämt.
Inte min tid heller för den delen.
Tar mycket energi att vara arg på Teknikbolaget hela tiden.

Men för att bli gladare igen satte jag på Dj Amul -Du Är Den Finaste Som Finns.
Dåligt pinsam låt som på ett fruktansvärt gulligt vis blir bra.
Det är något med den där Dj Amul asså ;)

Skulle handlat nya firrar idag också men Andreas avboka igen för typ fjärde gången på fyra veckor.
Ska det va så svårt att få några korkade firrar?
Mamma erbjöd sig att åka iallafall men vi har ju sagt att vi ska göra det med honom så det är väl bara att stå vid sitt ord.
Till skillnad ifrån vad den där pojken gör.
Ajja, folk har värre problem.

Imorgon blir det staden runt med Kimii.
Jag har visst 500 saker att göra.
Kan dock stryka systemet för det vart en platta öl som vanligt.
Är grymt trött på öl men det är ju fortfarande gott.
Dessutom blir det att fylla på förrådet på kryssningen så varför då köpa på systemet innan?
När det finns denna underbara billiga smuggelöl menar jag ;)

Har även lyssnat på lite Färjestadlåtar för att bli på bra humör.
Och det kan jag lova att jag blev, dom är grymt superduperbra.
Jag lovar!
 
Kolla nyss på massa Australienbilder från våran resa från Cairns ner till Sidney. Vilken trevlig resa. Vilket väder. Förutom åskan på Fraiser som skrämde livet ur oss. Vi skulle helst inte ens va kvar för att det skulle bli ett sånt fruktansvärt oväder.
Men vi campare trotsa vädret och fick ett par underbara dagar.
Minnena från Australien kommer alltid att finnas. Dom kommer alltid att göra mig lycklig. För jag gillade det.
Sen måste jag bara tillägga att wombats är sjukt söta :)

Jag diggar dig.

image18
En knubbig och söt liten wombat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0