Det snöar.

Fy tusan vad jag är dålig på att uppdatera här.
Kan dock skylla på att jag inte har internet hos min mor.
Där jag har tillbringat min påskhelg.

Eller fredagen på jobbet och sen hos far min.
Åt påskmat, drack lite snaps, öl och hade det trevligt ett par timmar.
Sen vart det Blacka.
Jag, Kim, Myggan och Emma åkte ett varv i staden.
Det var trevligt.

Lördagen mådde jag dåligt på.
Påskmat hos Nisse med mor, bror, Nisse, mormor och Hasse.
Sen hockey hos Kimpi med våra mödrar +  respektive och lilla Myggan.
Sen SingStar.
Jag och Kim var nog lätt bäst.
Sen kom min bror och vi åkte till staden igen.
Träffa Danne, Emil. Angelica och Barra.
Barra var karatefull.
Hemma vid 3 efter att ha kört Verner till stan.
Han spydde två gånger på vägen haha.

Söndagen middag hos Nisses föräldrar.
Sen lugnt.
Min mobil gick sönder.
Dagen spenderades med Kim, Linnea och Liam hemma hos Linnea.
Kvällen med Myggan hemma hos min mor.
Han är lite lack. Haha.

Måndag middag hos moster.
Taco.
Mums.
Kan även vart den minsta bebis jag sett där.
Var även med Mygget en sväng innan. Lite snöbollskrig :)

Och idag har jag jobbat igen. Bajstråkigt.
3 dagar kvar till helgen.

Har även skaffat en såndär muppig bilddagbok.
Tar dock inte många bilder men kanske när min nya telefon dyker upp.
Kan hända att min gick sönder.
5 dagar efter att garantin gick ut.
Tjolahopp tjolahej vad roligt för mig.
Inte!

Så skulle jag vilja avsluta med att det är synd om vissa människor.
Så undrar jag dessutom hur länge vi ska hålla på såhär.
Känns som alltid för tillfället.
Arg hit ena helgen.
Så blir den andra arg tillbaka helgen efter.
Helt sjukt.
Det kan inte vara nyttigt för någon människa.
image35


Kommentarer
Postat av: Verner

sluta nämn mig i bloggen!!!!!!!!!

2008-03-26 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0