Dödsdagen

Idag har varit en sån dag som gjort att jag tänkte, gud nej jag kommer aldrig palla kryssningen.
Har varit riktigt sliten men det var det lätt värt för igår var det roligt.

Jobba som sagt va först ocg begav mig sen ut till blacka en sväng och spenderade några timmar med myggan.
Vi lekte rallykalle och hej jävlar va när vi va att hamna i diket haha.
Som tur är har jag ju som snabb reaktionsförmåga och slängde mig på bromsarna.
Kan stolt meddela att det blev ett långt spår i asfalten :)
Tror även att vi tog en orange snöpinne med i farten men är inte säker.

Plocka sen upp Stina så åkte vi till mig en stund.
Väldigt kul att träffa henne.

Körde hem Stina efter ett tag.
Åkte direkt till fröken Emelie Lundin och började öldrickandet.
Ramla in mer och mer folk hela tiden och vi var nog lätt 15 pers i hennes lilla etta.
Eller den är ju en hel kvadrat större än min ;)
Vid 11 tiden vart det Hugo med hälften av gänget som va hos Emma.
Trodde först bara att det var jag, cissi, emma, simon och hans 2 kompisar som skulle dit.
Men när vi väl kom fram satt Robin, Franka, Tobbe och Bob vid ett bord.

Var dött i början men i slutet var det helt packat med folk.
Massa människor man kände vilket jag inte trodde att det skulle va och det tackar vi för.
Vid halv 3 tog vi våra jackor och gick hem till mig.
Eller jag, Emma, Simon och Johan tror jag han hette.
Sen somna jag väl vid halv 5 eller något.

Och idag har det blivit en slappare än slappare dag och det tackar vi för.
Gick till Emma vid 11 och hämta bilen och käka på donken.
Vid 2 åkte hon på innebandy och jag hem.
Har legat död i soffan och bara njutit av min lediga dag.

Så helgen blev bra igen. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0