Hockeyskandal

Igår framför tv:n var jag förbannad.
Och jag blir precis lika förbannad nu när jag läser kommentarerna om matchen mellan Frölunda-Färjestad igår.

En stor skandal.
Det ska inte få hända på den här nivån.
I ett slutspel.
År 2008!

Är det 5 sekunder kvar av en match så är det.
Ligger pucken i mål så är det mål.
Man kan ju inte göra matchen kortare än vad den är.
Det är ju deras eget fel att dom spelar i den hallen.
Att sedan tekningen går om och det då endast återstår 3 sekunder av matchen är för mig helt sjukt.
Ska tekningen tas om ska det väl fortfarande vara 5 sekunder kvar?!
Annars är det ju mål.
Se till att rusta upp den där hallen om det ska spelas mer matcher där.
Eller riv skiten.
Ljuset funkar ju inte heller som det ska,
Pinsamt, pinsamt jävla dåligt.

Nu är det bara vinst imorgon som räknas.
Visa vart skåpet ska stå.
Och bjud på samma bra hockey.
För igår var det underhållning på hög nivå.

image33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0