Lördagens bus

Då har man jobbat en lördag igen för första gången på väääldigt länge.
Gjorde mig faktiskt inget när klockan ringde och det var dags att gå upp.
Det var ljust ute och jag var inte ens trött.
Så nästa gång det är dax för en lördag igen ska jag inte ens tveka på att jobba om det inte är något speciellt som händer.
Var duktiga och klara ackordet till 11 istället för 12 också så då fick vi gå hem.
Jag fattar ingenting, vad har hänt? :)

Får se vad som händer ikväll.
SingStar känns det inte som det blir då alla lär va döda idag.
Men Stina är i stan så det blir en träff med henne i Blacka sen när hon varit hos sin pappa i Vånga.
Hockey också.
Så skulle hon ut med lite folk så får väl se om man följer med där.
Hör även rykten om ett annat partaj.
Så kvällen ser verkligen inte ut att bli död iallafall :)

Ska ta och smälla i mig några mackor nu för jag är utsvulten.
Och så undrar jag vad jag gjort dig när du berättar allt.
Är väl snarare du som gjort mig något i sånt fall så jag ska säga allt du säger till mig haha.
Pucko!
image25
Jag vill hoppa igen. Bästa någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0