Nu är det nära.

Om ett dygn sitter jag inte i gamla Norpan utan på en båt påväg till Finland.
En kryssning som ni redan vet.
Ska bli grymt kul.
Håller på att fixa lite låtar som vi kan lyssna på.
Kommer som vanligt inte på några.
Men jag har ett par.

Mamma ringde nu och Maja är hittad och hemma.
Hon är skitig och mager.
Varit borta i 3 veckor nästan.
Eller hon skulle ha varit det på lördag.
Hon bara äter och äter.
Stackars våran lilla katt.
Men nu är hon hemma igen :)


Annars var det en riktigt mupp idag som ringde in till Rix MorronZoo.
Han skulle tävla.
Utmanade gamle Gert och sen vart han konstig.
En tjurig sak.
Vet inte ens hur jag ska förklara honom.
Det sista han gjorde var att "skälla ut" Gert för att han sagt något dumt om synskadade.
Gert var tvungen att be om ursäkt.
Men hallå, Gert säger väl dumma saker om allt?
Det är därför han är festlig.
Kricka och Johan tyckte med han va muppig.
Men vi fick oss ett gott skratt iallafall.

Fick även tag på dom sista biljetterna till den allsvenska premiären mellan Ifk Norrköping-Djurgården.
Eller dom sista sittplatserna iaf.
Kommer bli riktigt svinkallt antagligen men va gör man inte.
Allsvenska premiär på Parken var ju inte igår direkt.
Eller jag ljuger om jag säger att det var jag som fick tag på biljetterna.
Det var Herr Gilenfall.

Men man kan ju inte lägga fokusen på fotbollen redan.
Är fortfarande ett viktigt slutspel kvar.
Stryk förra matchen men nu är vi på gång igen.
Jag känner det.
Hoppas iaf.
Så ikväll blir det chips, dip och läsk framför tv:n.
Snälla Sveriges bästa hockeylag.
Krossa dom Goa Gubbarna från Götet och ge mig en vinst.
Det är hemmaplan och ett måste.
1-1 i matcher skulle sitta fint innan jag åker.

Nu blir det statoil.
Förövrigt kosta dieseln 13.19 där idag.
Rena rånet.
image32

Kommentarer
Postat av: Sandriill

Vart hamnade Färjestad? Dom torskade mot LHC. hahahahahahaha.

2008-04-07 @ 15:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0