Orutinerat

Angående mitt inlägg om att jag har världens bästa lillebror har visst chockat ett par.
Vilket är väldigt kul men det är ju sanningen så den står jag fast vid :)

Annars är det en ny arbetsvecka på gång. En lång jävel då jag ska jobba lördag också eftersom att jag var sjuk förra veckan, eller skadad snarare. Plus att jag ska va ledig nästa fredag för då drar Kimii och jag på kryssning.
Om det finns platser kvar för vi är som vanligt jäääävligt sega med att boka.
Det kommer iallfall vara helt sjukt kul. Har ju varit det dom senaste gångerna vi varit iväg.
Ska bli skönt att komma bort en helg från det gamla vanliga.
Så ge mig den där himla kryssningen nu tack.

Försöker ladda ner massa låta att lägga in på min extreeeemt tomma ipod och det är ju lättare sagt än gjort. Hittar bara massa skit. Eller lite skit för den delen.
Måste ju ha något att lyssna på på mitt fruktansvärt tråkiga och enformiga jobb.
Speciellt nu när man bara kan stå på typ 3 platser då handen är paj och den inte kan komma emot något.
Dock mitt eget fel och det är lätt att vara efterklok.
Dumt och idiotiskt gjort men man är inte alltid smart.
Speciellt inte jag.
Dessutom är jag inte arg längre för den anledningen som jag drämde handen i den där jävla tegelväggen.
Var den tvungen att stå där så där himla välkomnande att bara slå handen i?
Jävla vägg....

Ajja, har inget intressant att komma med idag känner jag.

Tvättstugan kallar, ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0