Slutspel

Ikväll drar det äntligen igång.
Det vi hockeyälskar har gått och väntat på i 55 omgångar.
Slutspelet, när det börjar på riktigt och skägget börjar odlas.
Finns det något bättre?
Nu är det hockey på allvar.
Jag är ledsen att säga det pappa, men nu är säsongen över för din del.
Hej då Förlunda, HEJA FÄRJESTAD!

Tyvärr är jag då en människa som inte har tillgång till att se alla matcher.
Och på kanal 9 visas Linköping-Djurgården. Kan mycket möjligt va tvärtom också.
Så jag beger mig ut till Blacka för att kolla på min vän Cecilia Lundin som ska lira istället.
Får se om hon är någon stjärna på skridskor.
Ska bli trevligt faktiskt.

Träna för första gången igår också så idag har jag lite träningsvärk.
Tycker det är behagligt med den här träningsvärken som bara känns lite smått.
Som visar att jag äntligen har rört på mig igen.
Det behövs annars blir jag sådär grymt tjock igen, inte bara tjock, Haha.

Läste ordet svek förut och kände mig prickad.
Men på något konstigt vis så känns det bara konstigt.
Jag har fortfarande samma åsikt och kan inte göra något åt det.
Orka tänka på det igen.
Var bara för att jag kände mig prickad som sagt va.
Och sen drog ju en viss herre upp det ganska rejält i helgen igen haha.

Ajja, nu är det dags för mat.
Fisk och potatis står på matlistan idag.
Stekt fisk, inte kokt.
image26Sm-guld!image27Majsan :(image28Bilenimage29Mitt :)image31Myggans :)

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du har en bra dag :)

2008-03-11 @ 16:55:36
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: sofi

hörrö din gamla raggare. haha. bajs på färjestad ;)

2008-03-11 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0