En kort uppdatering på den lång tid

Att skriva en uppdatering om allt jag varit med om skulle ta år och dar.
Därför tar vi det kort och effektivt.
Om jag kan.

Valborg vart mycket lyckad med massa vänner och några till hos Myggan i Vånga.
Lite tråkigheter men det blir det alltid.

20-årsfest för Cissi och Emma som var mycket trevligt.
Ber dock alla om ursäkt då jag blev helt dyngrak och varken vet vad jag gjort eller sagt.
Så förlåt.
Min ångest är enorm.

Annars har jag mest njutit av lång ledighet och min tid som boende i en väska som nu går mot sitt slut.
Så jag tackar den för trogen tjänst :)

Så nu ser vi fram emot Minneskonserten som kommer emot oss med stormsteg.
Underbar dag.
Och det ska va underbart väder.

Så med detta tackar jag för mig så ses vi vid nästa uppdatering.
När den nu blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0