Fotboll

Jahopp så va det fotboll kväll igen.
Varför kan det inte va fint väder så man känner att man verkligen vill träna?
Att man vill snöra på sig skorna och dom illaluktande benskydden.
Dom luktar verkligen skit då min bror va ägare till som först.
Och det var ju inte direkt igår.

På jobbet va den där personen jag inte tycker om och skiter i att nämna vid namn tillbaks.
Hade chansen att köra över honom med bilen i morse men jag hoppa det.
Han är inte ens värd orken att köra över.
Fast han var ovanligt tyst idag.
Men lät ändå för mycket.

Nu är det dax för matlagningen igen.
Damn så tråkigt det är.
Jag saknar mammas mat :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du va sjukt bra igår hörde jag alex. :D
nta goaliiin..
ses snart igen.
puss

2008-05-21 @ 16:18:46
URL: http://robey.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0