Helgen

Helgen har varit hur bra som helst.

I fredags åkte vi ifäg och fiska. Eller vi åkte vilse och kom ut i Falla typ.
Så vi va kanske där 30 minuter, haha.
Men vi hade något att göra iaf.

I lördags kvar över 10 bestämde jag mig för att åka till Gröna Lund med Myggan, Karla och Nicki vilket blev grymt lyckat.
Hade en myckte trevlig dag.

Söndagen var det dags för match.
Först köpte jag ett par målvaktshandskar för 900. Helt sjukt.
Fast klubben betala.
Men det var nog grymt onödigt för efter cirka20 min får jag en stenhård spark på foten.
Spelar klart matchen vilket var nog grymt onödigt då foten nu är blå och stor.
Inte alls bra.
Så jag blev nästan intvingad till akuten inatt där jag sara och kim satt i fyra timmar.
Va hemma med ett par kryckor vid typ halv 4.
Så det blir ingen fotboll för mig på ett tag tyvrr.

Så nu är jag antagligen sjukskriven veckan ut också.
Men jag klagar inte haha.

Så får se vad som händer idag.
Kanske ska till biltema men man får se.

Hej på er :)

Kommentarer
Postat av: Verner

Fiska du upp dig själv lr ? :D

2008-06-02 @ 17:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0