Kalla mig målis

Jaha, då fick man testa en ny position på fotbollen igen då.
Eller nygammal då som alla andra.
Men imorgon är det match, och då ska jag tydligen vakta målet.
Grymt kul men jag är ju inte ett dugg bra.
En träning som målvakt och tre fotbollsträningar på nästan 4 år.
Det kan ju inte gå annat än illa haha.

Helgen var iallafall fin med massa vänner och alkohol.
Fast fredagen var iaf nykter.
Duktigt värre.
Ganska ovanligt också.

Förövrigt rullar allt på som vanligt.
Och jag hatar mitt jobb. Men han som jag hatar var inte där idag.
Och var han än nu var så kan han ju stanna där tills jag slutar.

Förresten ska tydligen Lindahl börja döma innebandy igen nästa säsong.
Hallå, hur fan kan det gå till?
Mycket respekt man kommer ha för honom.
Och hur tusan kan han ställa sig på en plan igen när alla vet vad han gjort?
Jag skulle skämmas ihjäl.
Visste han blev ju inte dömd för det värsta.
Men alla vet ju, precis alla.
Har bara en sak att säga, mycket märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0