Totalt fel håll

Det har ju inte direkt gått som jag planerat.
Det var ju jag som skulle göra så som du gör nu. Damn också.
Så fort jag fick en plan, eller bestämde mig för att göra det jag tänkt.
Så förstör du innan jag hann börja.
Hann bara börja med en liten grej.
Trodde du var arg så jag fråga.
Fick svaret, det är väl bara du som vet om jag ska va det.
Svaret är nej, det ska du inte.
Så vad är då felet?

Var hos naprapaten idag igen.
Ont jävlar som sist.
Snälla säg att det är bättre imorgon.
Annar går jag hem till lunchen för glöm att jag står och plågas en fredag.
Nån gång måste även jag säga nej.
Spciellt då jag hatar mitt jobb.
Hatar hatar hatar.

Väntar på att Kim och de andra brudarna ska bege sig till Danne så jag kan möta upp dom där.
Men orken är inte på topp.
Men jag vill ju inte sitta hemma och ruttna själv.

Imorgon är det som sagt va fredag.
Ska bli grymt skönt, får se vad som händer i helgen också.
Vet bara om matchen på söndag.
Så grymt skönt att inte ha något att göra för en gångs skull.
Bara få sitta och ta det lugnt och ta allt som det kommer.

Jag vill ha det som förra veckan.
Men bara som då.
Innan var det för mycket.
Synd att det ska bli skit nu.
Det var ju så trevligt.
Saknar det en bit.image46

image47

image48

image49
Jag bara älskar denna bild tagen halv 6 på morgonen =D


Kommentarer
Postat av: Verner

jävla gnällspik :D:D:D:D::D:D

2008-05-22 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0