Beslutsångest

Har en fest att gå på om jag vill.
Vill jag?
Jag tror det, denna himla beslutsångest gör mig tokig!
Det värsta är att ta sig dit för jag har inte en aning om vart jag ska.
Och spårvagn?
Hallå jag har inte åkt spårvagn så långt förut så jag vet inte vad som är sista stoppet haha.
Undra vad en taxi kostar.
Kostar det 100 kronor är det lätt vart det.
Ända fram till dörren.
Kostar jag ändå över 30 spänn att åka den där spårvagnen.
Men det blir nog fest iaf.
Jag som har match imorgon ;)

På stan fick jag ihop det jag skulle iaf.
Kanske inte det bästa men det duger.
Hatar det där med födelsedagspresenter när man inte vet riktigt vad man ska köpa.
Men det är väl så för många tror jag.

Men men, kanske dags för ett glas vin snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0