De förlorade dagarna

Så var helgen slut och jag ser fram emot nästa.
Just bara för att då är alla andra oxå ledig, inte bara vi vanliga :)
Eller de okunniga som vi sa igår haha.

På matchen i lördags gjorde jag nog min sämsta insats för säsongen.
Kan vart näst sämsta oxå.
Känns inget kul alls.
Men det stora härligt va mitt mål som jag kan leva på hela säsongen tror jag.
Grymt solt efter att på frislag och pass av Hilt få på ett klockrent slagsskott förbi mur rakt upp i krysset.
Haha, skaplig drömträff. Skapligt dyngstolt.
Sen att vi torska i sudden var ju mindre kul.
Men vi fick bort den där äckliga nollan iaf!

Kvällen spenderades sen hemma hos mig. Eller mamma snarare.
Det kom och gick folk under hela kvällen.
Typ Kim, Emma, Tobbe, Simon, Emil, Strida och hans tjej, Myggan, Ludde, Robin, Benny och sen vet jag inte mer.
Eller orkar inte tänka. Men det var nog dom som va inne.
Vid 4 kanske alla hade gått hem förutom Ludde och Benny så jag åkte med dom till Löfstad för spökvandring.
Speciellt rädd va jag inte förrns Ludde och Benny börja snacka om saker dom sett och hört.
Så då ville jag snabbt gå till bilen och när vi går där på gruset ligger en stor jävla sten som inte va där innan.
Och helt plötsligt hoppar min pajas till bror fram och skrämmer skiten ur mig!
Då hade han och Barra åkt dit för att just skrämma skiten ur oss.
Vilket dom lyckades med =D

Sen vid halv 6 kom jag hem så då vare bara att sova.
Somna som en stock.
Förövrigt fick jag ett sms som jag tycket va festligt haha.
För det har jag inte tjatat om tusen gånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0