Du gör mig så hel

Jag är så förbannad på mig själv.
Hur kan man va så förbannat korkad egentligen?
Ångest, svar ja.
Elakt, svar ja. Av många olika anledningar.
Dumt, ngt enormt!
Men jag har aldrig sagt att jag varit smart.
Fasen också, en vit helg nästa helg vore fint.
Ge mig ngt att göra så jag kan ta det lugnt.
Så jag inte gör ngt dumt.
För den senaste tiden har det vart mycket dumt.
Alldeles för dumt.
Gud vad jag hatar mig själv!

Igår såg jag och Kim a walk to remeber.
Den är så fin. Tycker jag iaf.
Och tårarna gick inte hålla inne.
Även fast jag försökte.
Och jag hade kunnat säga att jag inte tjöt, om Helena inte kollat på mig då. Skit oxå =)

Annars finns det inte så mkt mer att säga.
Eller det finns massa.
Men jag orkar inte.

Du vet att jag, jag älskar dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0