En julmust vore gott

Jag ska til Enebyskolan på torsdag.
Gå med där hela dagen troligtvis och se hur det är.
Jag är nervös redan nu, jag kommer förmodligen kunna sova imorgon. Inte!
Hoppas det blir skitkul :)

Jag kom på ngt roligt förut som jag skulle skriva men det har jag glömt.
Det var dessutom ngt av en riktig nörd i min tvättstuga förut.
Han gick in, kolla ner i backen och gick in i ett annat rum.
Så gick jag in i samma och sa hej.
Han hälsa inte.
Är jag så farlig eller va han bara som ngt han såg ut?
Fast sådär ska man ju absolut inte va när jag ska börja jobba som det jag ska.
Eller hjälpa till med.
Det ska inte hända igen, sorry vänner.

Snart är det iaf dags för hemmafruarna.
Det gillar vi skarpt. Roligt när dom hoppat fram så långt i tiden.
Händer ju massa då.

Förövrigt har Betty köpt en skitful lägenhet.
Stackars krake jag skulle dö om jag gjorde ett sånt kap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0