En till bock

Nu är arbetsintervjun avslutad också.
Damns så nervös jag var.
Det rann om mig när jag satt där inne i rummet.
Men det låter kul.
Får hoppas jag får hoppa in lite då och då.
Ska bli himla kul då iaf och få testa ngt nytt :)

Så nu är det bara tvättstugan kvar.
Vilket dock tar 3 timmar.
Underbart!

Förövrigt så finns det ju massa historier i min umgängeskrets med att dom säger fel på engelska.
Och igår på Lisas kalas berätta min kära kusin om ett fel hon gjort.
Minns jag rätt skulle hon skriva du får mig lycklig på engelska.
Översättningen blev såhär You sheep me happy.
Hon sökte översättningen för får på internet och fick då upp sheep och använde det.
Jag tyckte det var himla roligt =)
Kan ju tillägga att det var Anna och inte Lisa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0