Första delen avklarad

Så va halva helgen som nykter avklarad.
Hoppas man klarar det idag också.

Att jobba igår va roligt.
Ska va där måndag-onsdag nästa vecka oxå.
Då blire långa dagar.
Lite festligt att man får hoppa in istället för sin egen gamla lärare =)
Problemet är bara att jag tydligen måste hitta inneskor.
Hur tusan ska jag kunna göra det då jag inte haft några på flera år?
Förresten är matsalen tusen gånger mindre än den va när jag gick där =D

Nu blir iaf att åka ner till sporthallen snart.
Antar att det blir målkalas och inte en ett dugg spännande match.
Men man har ju något att göra ett tag iaf.
För innebandy är alltid ett bra tidsfördriv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0