Fredag

Äntligen helg som alla skriver.
Men jag kan ju tyvärr inte säga samma.

Har inget planerat i helgen som det ser ut som nu.
Skaplig skillnad mot förra då det var ngt hela tiden.
Eller har ju innebandy lördag och söndag kväll och så kalas men det var inget sånt jag menade med planerat.
Ska upp med kim på stan en sväng idag iaf då vi ska köpa födelsedagspresenter.
Men hon sover nog fortfarande,
men mitt hår är inte torrt så det kvittar =)

Nu kanske man ska äta ngt till frukost.
Men det tar emot!

Tjilevippen.

Kommentarer
Postat av: kim

Jag sov faktiskt inte :P Men mobilen låg i källaren :) Jag kan ju inte sova så där länge längre, även fast jag vill :D

2008-11-07 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0