Give A Little Bit

Ännu en dag på denna vecka har nu gått.
Har vart ute halva dagen idag.
Himla ungar att inte förstå när det är kallt.
Tänk på oss som måste stå och titta på när det är svinkallt =)
Men det är fortfarande kul.
Kanske blir att va kvar nästa vecka också.
Men det vet man ju inte nu.

Annars va vi ute och sladda i snön igår haha.
Jag är sjukt sämst men när jag får in en liten snurr blir jag nöjd =)
Sen var det dags för träning och vi va hela 6 stycken utan målvakt när klockan slog halv.
Så jävla dåligt!
Säger som jag sagt så många gånger förr, skiter folk i att komma för att vi är så sjukt bra?
För tycker dom det kan dom ju tänka efter en gång till.
Eller så har dom helt enkelt ingen hjärna.

Idag har mamma och Nisse vart här några timmar.
Bytte tv, bord, satte upp ljusstake, klocka och lite annat smått och gott.
Så nu jar jag lite mera plats i lägenheten,
Men det känns även lite tomt även fast lägenheten är sjukt liten.
Avslutade med att skriva tt cv och en varsin Gyros Special.
Så sjukt gott men även sjukt mättande.

Nu är det bara härligt tv-tittande kvar för dagen med mina nyt'nda ljus.
Luktar gott ;)

Tack för idag.



haha denna hemska bild blev slumpmässigt utvald.
solen skiner inte alltid i australien =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0