God morgon

Nu äre två ställen vi kan välja att se Lasse på.
Boxholm också haha.
Men som sagt va, vi får undersöka vilken håla som är närmast :)

Igår insåg jag även att jag vill åka till Las Vegas.
Såg what happens in vegas igår och fick för mig det då.
Eller man har ju alltid viljat åka dit men nu vill jag ännu mer.
Förövrigt gilla jag filmen och slutet va ju inte direkt oväntat.
Men hade det vart ett annat slut hade man fasen blivit arg, som vanligt.

Får se vad som händer för spännande idag.
Ska ut till Blacka när jag orkar för att sola och träna.
Men jag har inga jämna pengar och det känns lite jobbigt ;)
Snacka om att man blir bekväm när man går hemma och gör absolut ingenting.
Shalala, hej då.



Hemskt kort, underbar dag.
Lasse i somras =)


Kommentarer
Postat av: Kim

Verkligen hemskt kort men som sagt underbar dag :)

2008-11-19 @ 16:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0