God Morgon

Natt har tvn vart på hela tiden så när jag vaknat kunnat se lite hur det gått i valet.
Så när jag vakna halv 7 sista gången var det klart.
Obama vann och det var ju skönt det.
Tänk att amerikanarna kan va lite smarta iaf!

Annars har jag vart ganska duktig idag redan faktiskt.
Har ringt csn om min studieskuld,
kollat bankkontot för att se om jag hade rätt eller fel,
avslutat min tid i skolan, ska bara upp och lämna datorn efter halv ett,
och även rensat datorn.

Så nu är det inte mkt mer för dagen på listan.
Laga mat och åka till systemet.
Ska nog passa på att fixa till mig själv när jag ändå är där.
Kanske behöver ngt starkt för att kunna sova ikväll ;)

Förresten vet ni hur krångligt det tydligen ska va för att få sitt brottsregister utskrivet?
Eller så är jag bara trög :)



Ge mig vingengala nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0