Goooodday

Så var man klar med första dagen på jobbet.
Eller jobb och jobb men jag gick ju med iaf och gick själv på lektionerna med dom.
Iaf en gång så satt jag själv med en kille efter och jobba.
Det var faktiskt roligt :)

Idag vet jag inte vad som händer.
Antagligen ingenting men det gör inget.
Jag har ju faktiskt gjort ngt på dagen idag.
Så kom mamma in och hämta mig och sa följ med här, ser du den där fulingen där borta.
Så såg man ett huvud sticka fram från en dörr och det va verner haha.

Så har min klantiga lillebror sytt i tummen idag igen.
Den grabbem borde ju sitta still och inte göra ngt alls på sitt jobb.
Men vem vet, han kanske skär sig på ett papper så att han måste sy oxå =D



Och här är klanten =)

Kommentarer
Postat av: sandriill

då vinner han årets klant. :D

2008-11-10 @ 14:18:03
URL: http://sandrapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0