Jag kan inte hjälpa dig upp

Idag har det vart en fiiin dag.
Början var kanske inte den bästa men ibland har man inget val.
Och nog snackat om det nu.

Sen kom pappa och skulle hämta stolar och dator.
Bordet också men det fick inte plats.
Men cykeln försvann och den hade allt annat än luft i däcken haha.
Såg och lät himla festligt.

Sen åkte vi vidare runt omkring i Norrköping.
Köpte skor, fixa hans bilnyckel, gick en sväng på stan, tvätta bilen och var på Maxi.
Synd att jag inte kolla mer vad jag ville ha för när vi var klara sa han, men nu fick jag ju inte köpa ngt till dig.
Vad snällt av honom :)

Sen läman han av mig hos Lina och vi gick upp på stan en sväng för hon hade saker att göra.
Sen gick vi hem till henne och åt mat och kladdkaka som Robin bakat.
Himla gott va det :)
Vid halv 8 va det dags att gå hem för Nova va trött och i sanningens namn är jag oxå det.

Sen är jag helt sjuuukt sugen på chips.
Funderar på att va äcklig och springa till statoil och köpa en påse.
Är ju en bra film på tv för tusan :)
Och det jag inte äter upp brukar jag faktiskt va duktig och slänga nu.
Även fast det kan va massa kvar.

Lite av suget försvann nu när jag skrev det.
Men det är fortfarande stort, föööör stort.

Förövrigt har vi fått reda på en kul sak haha.
Men saken är en hemlighet.
Eller egentligen inte.
Men det vi tänker, det är iaf en hemlighet.

Kommentarer
Postat av: Kim

Japp det vi tänker är en hemlighet :P

2008-11-14 @ 08:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0