Katastrof

Att vi torska mot Finspång igår betyder bara en sak.
Katastrof!
Ett lag i kris som inte gör ett skit rätt eller ngt.
För skulle vi göra det skulle vi inte få stryk jämt.
Läcker som jag vet inte vad och det suger.
Det är pinsamt.
Det är värdelöst.
Finns inte ett enda plus med skiten.
Är knappt kul längre...

Jobbet är där emot trevligt.
Finns ett par galningar men det gör det väl alltid?
Tillbringade förmiddagen hos en etta innan jag flyttade över till frita efter lunchen,

Lunchen var en succe.
Självklart serverades det kyckling i currysås och eftersom att jag inte tål kyckling var dom tvungen att fixa annan mat till mig.
Vilket självklart var pinsamt haha.
Köttbullar blev det =)

Sen träffade jag även på en gammal lärare som jag inte alls kom bra överrens med när jag gick i skolan.
Det var lite festligt tycker jag haha.
Undra om hon kände igen mig =D

Hejpa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lite rätt gör ni ju :) ni gör rätt mkt mål ändå :D

2008-11-27 @ 11:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0