My days

Äntligen två dagar med saker att göra.
Igår drog det inte igång förrns halv 3 dock.
Jag, Barra och Linus begav oss till Norsholm och bytte till vinterdäck.
Så jag hoppas jag klarar mig den här vintern oxå :)
Så ringde Myggan när vi va där nere och ville ha hjälp att köra sin bil.
Så när vi kom till Blacka begav vi oss upp till Vånga där han bytte däck innan vi åkte till Blacka igen.
Då vare bara att slänga i sig lite mat och bege sig till träningen.
Och damn va jobbigt det var.
Uppvärmningen döda oss ngt totalt.
Efter slängde jag mig i soffan hos mamma och såg på tv innan det var dags att sova.

Så idag var jag upp vid halv 10 och åkte till stan för att bada med Lina och Nova.
Va himla trevligt, var nästan själva.
Så var vi där i några timmar innan vi åkte hem till Lina och fika och så.
Så är jag precis hemkommen från dom.
Kanske ska upp till Danne en sväng eller göra ngt med honom iaf.
Får se hur det blir :)

Och imorgon ska jag jobba!
Kors in the tak.
Min moster ringde förut och fråga om jag kunde hoppa in och hjälpa henne imorgon.
Och eftersom att mitt schema inte är speciellt fullspäckat tackade jag självklart ja till erbjudandet :)
Så imorgon ska jag tillbaks till gamla Kimstadskolan och se hur den ser ur nu för tiden.
Är bara mellan 13 och 17 men det är bra det.
Ska ju det en gång till efter iaf.

Så dessa dagar har vart bra,
Varför kan det inte hända saker varje dag?


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahhahahahahahahaha. jaaaaaaaa dör :D snygg man va! haha

2008-11-24 @ 19:46:46
URL: http://lycklighemmafru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0