Partyyyt

Det vart att åka till Joel igår, inte helt oväntat.
Helt oväntat var dock att jag drack alldeles för mkt vin och min treliters dunk tog slut.
Okej jag va inte själv men för det jag gav bort, fick jag ngt tillbaks för.
Så jag är absolut inte körduglig!
Så jag ska försöka hitta skjuts men det är enkelt en lördag den här tidpunkten.
För inge sover ju menar jag.
Jag ska nog med ta en sovpaus snart :)

Kvällen igår var iaf riktigt trevlig måste jag säga.
Det slutade med att vi stod ett helt gäng och inte visste vart vi skulle ta vägen.
Vi skulle till Babbo men Babbo åkte aldrig hem och han va inte så pepp på att alla skulle till honom.
Ante och dom skulle ju till och med åka och fixa en platta.
Så jag ringde två taxi, vilket egentligen inte räckte men iaf.
Dock kom aldrig min taxi till Babbo.
Jag, Danne, Joel och Tomas hamnade på Max, inte helt oväntat.
Så vi kom aldrig upp till Babbo.
Men han va inte så glad ändå hörde vi ;)
Så tack för igår, himla trevligt!

Nu är det bara att tagga inför matchen.
Ååååhhh vad pepp jag är =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0