Varför göra det så svårt?

Nu kom jag på vad det vad jag skull säga.
Jag skulle ju meddela att våran kära Winnerbäck kommer visa en film på bio om sommarturnen.
Men inte i vilken stad/håla som helst utan gusum.
Underbara gamla Gusum.
Va tusan ska dom visa den i Gusum för och inte på ett större ställe?
Linköping vore ju en perfekt plats eftersom han kommer därifrån.
Men till gusum, dit ska jag!
Jag och Kim iaf.
Mamma vill nog också se och då vill nog Nisse det oxå.
Så vi får åka på till Gusum på turne.
Allt för att följa våran kung!

Förövrigt fick jag en annan rolig upplysning idag.
Men den får jag inte säga.
Men det är festligt haha.
Fasen så barnsligt av mig egentligen ;)

Nu ska jag se på film.
Vi hörs imorgon vänner.

Kommentarer
Postat av: Kim

den är i Boxholm samma kväll :) det är dom ställena som är i närheten av oss som den visas :) Vet inte vilket som är bäst :) haha men filmen ska vi se!!

2008-11-18 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0