Yeah

Äntligen har jag fått besked om a-kassa.
Och svaret är jag.
Fasen så skönt, nu känns det som att jag kan göra saker utan att pengarna ska ta helt slut.
Tackar =)

Annars var jag en sväng hos Linnea förut med Kimii ;)
Det var himla trevligt.
Kom ner till träningen på topp som däremot inte va succe.
Var den segaste träninge på hela säsongen.
Okej den med inga målvakter och noll utespelare var inte kul heller.
Men nu va vi 14 stycken varav två målvakter.
Och det var ändå sjukt segt.
Himla tråkigt då jag var redo för ngt riktigt hårt =D

Nae nu blire sängen och se på tv.
Ska bli skönt att få sova i min egen och inte den i Blacka.
Fast den är ju faktiskt oxå min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0