Yes!

Känner mig sjukt stolt efter att ha klarat av en helg som nykter.
Inte en droppe alkohol och det var vad jag behövde.
Men jag va fasen inte lycklig alla stunder igår.
Inte när ingen av våra två dvder funka och vi inte hitta den som funka.
Och när vi väl hitta den så hade vi ingen dosa.
Så Kim och jag fick se filmen med ett litet annorlunda ljud.
Om man ens kan kalla det för ljud.
Inte heller när Fabbe snodde mina sista chips som jag skulle ha till filmen.
Inte när vi kom in till stan och jag såg folk jag visste skulle till Otten.
Och inte heller när Robin ringde och sa att jag skulle komma till honom.

Men jag klarade det, och Kim också.
Så istället så åkte vi till Vånga en sväng.
Vi skulle säga hej till gänget som va hos Henka men råka även först ta en liten genväg och hamnsa hos Myggan och Barra som fixa Myggans bil.
Och ja det låter, bara lågorna som saknades.
Sen hamna vi iaf hos Henka en stund.
Inget vidare så vi åkte och hyrde film.
Sen in till stan och käka.
Och sen till Blacka för att köra folk.
Träffade även Mygg en snabbis.
Plockade upp Rask hos Ludde och sedan resten av gänget och körde hem dom.
Sen var klockan 3 och dags att sova.
Men straxt efter ringer Kim och undrar om jag kan följa med och hämta Emma i stan.
Men precis när jag klätt på mig ringer hon och säger att Helena följer med.
Så jag kan lägga mig ner och sova.

Såhär ser en lördag alltså ut utan ferre.
Så nu har jag gjort det och jag och Kim kunde visa alla att vi visst kunde ha en vit helg!
Ska bli himla skönt att slippa va bakis på matchen idag iaf.
Med tanke på att hallen är 48 gånger större än sportis.

Nu ska jag röka och sen städa lite.
Sen klockan 3 ska jag och Linus in till stan och äta Kina med pappsen.
Får se vilka av dom andra 3 som är med.
Ska bli gott.

Så nu laddar vi.
För jag VÄGRAR få stryk idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0