Alexandra

Har jag otur håller jag på att bli sjuk.
Jag har inte tid med sånt nu.
Har massa annat jag vill göra istället haha.
Men jag har lika tur som sist att det går över efter en dag.
Det känner jag på mig :)

Tentaveckan är äckligt nära nu.
På tisdag är vi lediga så då ska vi ut till Kimstad för att plugga och va duktiga.
Det känns ju himla kul.
Svar nej, men himla nödvändigt.

Idag vart det lunch på Paus.
Deras sallad är för himla god.
Speciellt feta-osten :)
Undra vart dom får tag på den.

Försökte komma på lite låtar att fixa till ipoden.
Det gick skit.
Kommer aldrig på några.

Nu ska det kanske bli lite Fek.
Försöka sig på lite ord.
Motivationen är på topp när det bultar i bihålerna.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0