Bloggtorka

Har vart grymt oaktiv dom senaste dagarna.
Kan bero på att jag haft annat för mig :)

Belustet om skolan är grymt tagen om papprena om a-kassa ska skickas in idag.
Och när jag får besked om det kanske ett besök till Cissi kommer :)
Va ska jag sitta här för om jag ändå är ledig?
Semster är ju alltid kul.

Annars har man jag kollat på innebandy som vanligt.
Inga roliga resultat och ett ännu mindre roligt kommer idag då det är jag själv som ska få spö.
Men va tusan, hoppet är det sista som sviker ;)

På tosdag ska jag och Kimii baka haha.
Det kommer bli succe.
Speciellt när jag ät sämst på allt sånt och Kim fick ringa sin mor och fråga hur man koka potatis.

Det här va inget roligt alls.
Så nu blire frukost.

På återseende mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0