En tisdag

En dålig uppdatering idag.
Jag som alltid brukar va bra på tisdagar :)

Har pluggat som en bäng idag.
Känner noll för skolan nu igen.
Är för dåligt, det kommer aldrig gå.

Men min redovisning idag gick väl rätt okej.
Inte så illa som jag trodde iaf.
Undra vad det beror på ;)

Kvällen spenderades i F13 med Kim och Rask.
Dom ringde när dom va på väg så jag följde med.
Hade inte så mkt mer för mig ändå.

Är ledig imorgon och det ska bli grymt skönt när jag inte är ledig på fredag.
Jag och Rask ska ut på en springtur också innan herrarnas match.
Våran träning är ju inställd på grund av matchen och jag vill röra på fläsket iaf.
Så ska jag sola innan oxå.
Det är ju standard på onsdagar.
Grymt skönt oxå.
Blir det inte så kallt när man ska ut och springa :)

Men nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen.
Ska bli skööönt.
Tack för mig.

None

Och så grattis på födelsedagen till den är lirarn såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0